Українською на русском
 Головна сторінка
 Про компанію
 Автосервіс
комп‘ютерна діагностика
чистка форсунок і паливної системи
звук (магнітоли і аукустика)
сигналізація і центральні замки
експрес заміна масла
ремонт двигуна
ремонт АКПП, КПП
ремонт ходової
шиномонтаж
розвал сходження
 T.I.R-сервіс
 Автомагазин
 Обладнання та інструмент
 Додаткові послуги
Контакти
Інтернет-магазин Формула
Формула.Наволині
БОШ Автосервіс Формула
  Наша адреса

вул. Шахтарська, 27 Б,
м. Нововолинськ,
Волинська обл.,
Україна, 45490

телефони:
сервіс -
       (+380 3344) 3-24-78
       (+380 67) 922-33-44
запчастини
       (+380 3344) 4-10-04
       (+380 67) 125-27-71

E-mail:  info@formula.org.ua
Веб:      www.formula.org.ua

  Розклад роботи
понеділок - субота 800-1800
перерва 1300-1400
  Наш прайс
  Наші партнери
Регулювання розвал сходження
Регулювання розвал сходження Регулювання розвал сходження

На стан і довговічність шин істотно впливають кути установки коліс – конструктивні параметри підвіски автомобіля, що визначають положення коліс в режимі прямолінійного руху і в поворотах. Відхилення кутів установки коліс від нормативних значень може стати причиною нестійкого руху автомобіля (мимовільне відведення від прямолінійного напряму, “рискання”), нерівномірного і передчасного зносу шин і деталей підвіски, а також підвищеної витрати палива.

Що таке розвал-сходження?

Слова розвал і сходження завжди згадуються разом, але по факту мають різний зміст. Вони позначають операції з регулювання та настроювання підвіски автомобіля, суть яких полягає в установці правильних кутів осей керованих коліс машини.

Якщо подивитися спереду на автомобіль, на якому були виставлені кути розвалу, то колеса на передній осі, будуть відхилені назовні на кут до 2 градусів від вертикалі. Якщо поставити колеса паралельно, то кермо буде повертати значно складніше. Цей ефект добре помітний на машинах без підсилювача керма. Кути розвалу для правого і лівого колеса повинні бути як можна ближче за значенням, інакше автомобіль буде відводити убік при русі.

Сходження – це те ж саме, тільки якщо дивитися зверху. Передні колеса автомобіля, який побував на стенді, будуть дивитися передніми крайками всередину.

Це й називається геометрією коліс. Плюс до цього вимірюється ще декілька параметрів положення колеса і осей автомобіля.

Чому так важливо виконувати регулювання розвал-сходження коліс?

По-перше, щоб поліпшити курсову стійкість, щоб машину не вело в бік (відпустіть кермо на рівній дорозі і ви зрозумієте про що мова). По-друге, для більш легкого керування машиною, збільшення маневреності, зменшення схильності до заметів. І, по-третє, щоб автомобіль «не жер гуму».

Підтримуючи налаштування, зазначені заводом-виробником, ви робите свою машину безпечніше і зручніше в управлінні. Слабка або неточна реакція на рух керма, туге управління можуть бути викликані розцентровкою. Належним чином відрегульований розвал-сходження може заощадити ваші гроші! Розцентровка значно посилює знос шин, збільшує витрату палива і надзвичайно прискорює знос інших вузлів підвіски. Приміром, якщо кути встановлені неправильно, то за місяць можна «вбити» абсолютно нову гуму, тому що із-за тертя вона буде сильно стиратися в одному місці.

Періодичність регулювання сходження-розвалу

Зазвичай для вітчизняних машин інтервал складає 10 000-15 000 км, для іномарок до 30 000 км. Регулювання сходження-розвалу як частина звичайного щорічного техобслуговування значно подовжує термін служби гуми і деталей підвіски, зберігаючи ваші гроші!

Позаплановий схід-розвал варто зробити:

Якщо ви «піймали» на дорозі велику яму і зам’яли колісний диск

Після ремонту ходової частини (наприклад, заміни наконечників кермових тяг, важелів підвіски, сайлент-блоків)

При зміні кліренсу машини (наприклад, встановлення вставок, укорочених пружин)

Якщо машину стало вести в бік

При сильному зносі нової гуми

Коли кермо погано повертається в потрібне положення при виході з поворотів (коли ви після повороту не викручує його назад у вихідне положення, а просто відпускаєте і воно саме повинно встати, як треба).

Якщо ви наскочили на бордюр або з силою в’їхали в глибоку вибоїну, слід перевірити схід-розвал, інакше незабаром може виявитися незвичайний знос покришки (знос кромки, діагональний знос, поперечний викривлення) і як наслідок – вам належить передчасно міняти гуму!

  Постійно діюча Спецпропозиція автоцентр «Формула» пропонує регулювання РОЗВАЛ СХОДЖЕННЯ - БЕЗКОШТОВНО (за умови ремонту підвіски від 500грн.). 

Бадзюнь Богдан
тел.+38 03344 3-24-78
моб.+38 067 922 33 44



про компанію автосервіс автомагазин T.I.R. сервіс додаткові послуги контакти